Zatrudnimy pracowników na stanowisko SERWISANT INSTALACJI PPOŻ WODNYCH ORAZ INSTALACJI PPOŻ. SAP I DSO

Szczegóły w zakładce Aktualności - Praca

Zgadzam się
Strona korzysta z plików cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urzędzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegły dotyczące plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.
z ostatniej chwili:

Jakość

Podstawowym celem polityki jakości SAVI-SYSTEM Sp. z o.o. jest spełnianie w stopniu możliwie najwyższym wymagań i oczekiwań klientów oraz ciągły rozwój i umacnianie rynkowej i finansowej pozycji firmy przede wszystkim w zakresie projektowania, wykonawstwa, dystrybucji urządzeń oraz świadczenie usług serwisowych w zakresie systemów zabezpieczających i instalacji budowlanych.

Miarą efektywności systemu zarządzania są wskaźniki, kryteria i mierniki stopnia realizacji założonych celów jakościowych i procesów. Obiektywnymi dowodami ich osiągania są wyniki przeglądów zarządzania, dostępne dla Przedstawicieli Zapewniania Jakości (QAR) i audytorów zewnętrznych.

Kierownictwo zapewnia, że polityka jakości jest weryfikowana podczas przeglądu zarządzania pod względem jej przydatności.

Politykę jakości i wynikające z niej cele jakości upowszechnione w całej naszej firmie, realizują wszyscy kierownicy oraz pracownicy SAVI-SYSTEM Sp. z o.o., każdy w powierzonym mu obszarze działania, pod nadzorem Zarządu firmy.